Звіт про роботу проблемної групи “Програмування в прикладних задачах” за 2024-2025 н.р.

19 червня 2025 року на кафедрі комп’ютерних наук та кібербезпеки відбувся звіт про роботу проблемної групи «Програмування в прикладних задачах».

Метою діяльності групи був розвиток професійних компетентностей студентів у галузі програмування шляхом дослідження, розробки та впровадження алгоритмів і програмних рішень для реальних прикладних задач; формувати навички аналітичного мислення, командної взаємодії та використання сучасних технологій у процесі створення ефективних програмних продуктів..

Упродовж звітного періоду всі здобувачі-науковці виконували науково-дослідну роботу відповідно до отриманих тем. Засідання проблемної групи проводилися згідно із затвердженим графіком і включали виступи та презентації здобувачів, а також обговорення результатів досліджень за обраною тематикою.

Протягом звітного періоду було заслухано п’ять доповідей здобувачів за плановими напрямами роботи.

Іван Лайтарук взяв участь у міжнародному рецензованому семінарі Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2025). За результатами участі опубліковано наукову працю, проіндексовану в базі Scopus.

За підсумками роботи проблемної групи підготовлено до друку одну статтю у журналі «Прикладні проблеми комп’ютерних наук, безпеки та математики».

Члени проблемної групи взяли участь в І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.  Іван Лайтарук отримав Диплом ІІ ступеня зі спеціальності Комп’ютерні науки.

Наукові результати учасників групи також були представлені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Проблеми комп’ютерних наук, програмного моделювання та безпеки цифрових систем».

За результатами роботи проблемної групи опубліковано:

  1. Laitaruk I., Hryshanovych T. Overview of modern algorithms for world procedural generation in computer games. CEUR Workshop Proceedings (2025) 152–163. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3917/paper21.pdf
  2. Лайтарук І. Гришанович Т., Онищук О. Порівняння навчання з підкріпленням в ігрових рушіях Unreal Engine 5 та Unity. Прикладні проблеми комп’ютерних наук, безпеки та математики. №5, 2025, 4–15. URL: https://apcssm.vnu.edu.ua/index.php/Journalone/article/view/140/207
  3. Бондарчук В. Розробка інформаційної платформи для організації освітнього процесу в школі іноземних мов. Проблеми комп’ютерних наук, програмного моделювання та безпеки цифрових систем.: матеріали ІІ міжнар. науково-практ.конф. Луцьк, 9–11 червн. 2025 р. Луцьк, 2025. С. 69-70. URL: https://apcssm.vnu.edu.ua/index.php/conf/article/view/170/135
  4. Міщук В. Розробка вебдодатку на основі хмарних технологій для управління персональними фінансами. Проблеми комп’ютерних наук, програмного моделювання та безпеки цифрових систем.: матеріали ІІ міжнар. науково-практ.конф. Луцьк, 9–11 червн. 2025 р. Луцьк, 2025. С. 92-93. URL: https://apcssm.vnu.edu.ua/index.php/conf/article/view/157/146
  5. Андрущук П. Розробка сервісу з автоматизованим перекладом текстів із використанням технологій штучного інтелекту. Проблеми комп’ютерних наук, програмного моделювання та безпеки цифрових систем.: матеріали ІІ міжнар. науково-практ.конф. Луцьк, 9–11 червн. 2025 р. Луцьк, 2025. С. 66-67. URL: https://apcssm.vnu.edu.ua/index.php/conf/article/view/175/133
  6. Лайтарук І. Гришанович Т. Огляд перспектив швидкодії алгоритмів процедурної генерації в комп’ютерних іграх. Проблеми комп’ютерних наук, програмного моделювання та безпеки цифрових систем.: матеріали ІІ міжнар. науково-практ.конф. Луцьк, 9–11 червн. 2025 р. Луцьк, 2025. С. 195-198. URL: https://apcssm.vnu.edu.ua/index.php/conf/article/view/164/190